KUIDAS TELLIDA NAILI VEEBIPOEST?


Naili
veebipoest on võimalik tooteid tellida ööpäevaringselt.

Maksmine toodete eest toimub pangaülekandega, peale mida postitame paki vastavalt Sinu soovile kas Omniva või SmartPOSTi teenusega.
Paberarveid me ei väljasta, arved saadetakse .pdf failina e-maili teel.
NB! Enne kauba postitamist kontrollitakse kõik tooted visuaalselt alati üle, et välistada nähtavaid pakendi vigastusi.

VALIGE TOOTED

  •   Vali sobiv toode
  •   Kliki “Lisa ostukorvi”
  •   Kui sobivad tooted on valitud, leiad ostukorvi paremalt ülemisest nurgast

VORMISTAGE OST

  • Vormista tellimus ostukorvis
  • Telli külalisena või registreeritud kasutajana
  • Vali sobiv Omniva, SmartPost, DPD või Unisend pakiautomaat
  • Soorita pangaülekanne Swedbanki, SEB, Citadele, Luminor või LHV pangalingiga
  • Kui Sinu pangalink puudub, siis tasu lihtsalt ülekandega meie arveldusarvele ja märgi ülekandes ka oma tellimuse number.

PAKK OOTAB SIND

  •   Peale pangaülekande laekumist meie kontole postitame Sinu paki 1-3 tööpäeva jooksul.
  •   Paki saabumisel pakiautomaati tuleb selle kohta teavitav SMS Sinu poolt märgitud telefoninumbrile.
  •   Pakile tuleb järele minna 7 päeva jooksul.

TÄHELEPANU!

  • Veendu kindlasti enne ostu sooritamist, et oled sisestanud kõiki tooteid soovitud koguses.
  • Kõik infoväljad tuleb täita korrektsete andmetega – sellest sõltub tellimuse ja kauba turvaline toimetamine Sinuni.
  • Juhime tähelepanu asjaolule, et arvutiekraanil võib toodete värv erineda originaalist.
  • Kõikide tellimuste täitmise eelduseks on makse laekumine Naili OÜ arveldusarvele.

POSTITAMINE

OMNIVA PAKIAUTOMAAT

Omniva pakiautomaadi maksumus on 4,20 eurot.

Pakk saabub ca 3-7 tööpäeva jooksul peale postitamist. Paki saabudes tuleb Sulle teade SMSi teel paki saabumise kohta.

Omniva OÜ tingimustega saate lähemalt tutvuda: www.omniva.ee

Omniva OÜ tegevuse eest Naili OÜ ei vastuta.

SMARTPOST

SmartPOSTi maksumus 2,99 eurot.

Pakk saabub 3-7 tööpäeva jooksul peale postitamist.

Täpsemalt: https://www.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik.
Paki saabudes tuleb teile teade SMSi teel paki saabumise kohta.

Vaata täpsemalt SmartPOST tingimusi www.smartpost.ee

Smart Post tegevuse eest Naili OÜ ei vastuta.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Kui soovite tellimust tühistada, siis kirjutage meile palun e-kiri tellitud kauba kohta, lisades kindlasti oma andmed ja tellimuse number.
Tellimuse tühistamine on võimalik ainult sel juhul, kui me ei ole jõudnud kaupa teele panna.

KAUBA TAGASTAMINE

Kui meie toode ei vasta Sinu ootustele, palume koheselt võtta meiega ühendust e-maili teel.
Kauba ostame tagasi eeldusel, et kaup on originaalpakendis, kasutamata ja korrektne. Raha tagastame nädala jooksul alates kauba meieni jõudmisest kliendi arveldusarvele.
Kauba tagastamise avalduse leiad siit.

Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul,  kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Täpsem info telefonil 53 003 109 või e-kirja teel info@naili.ee

PRETENSIOONID

Kõik pretensioonid lahendame vastavalt Võlaõigusseadusele.  Probleemide korral võtke kindlasti esmalt meiega ühendust, et saaksime leida mõlema osapoole jaoks sobivaima lahenduse.

TUNNE OMA ÕIGUSI

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus: http://www.consumer.ee/e-kaubandus-2/

Riigi Teataja, võlaõigusseadus: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13277345

Naili OÜ ei ole KM-kohuslane

HEAD OSTLEMIST!