Kas teadsid, et lõhnataju on aisting, mis mõjutab meie mälestusi kuni 100 korda enam kui nägemine, kuulmine või puudutamine? Just nii nagu õige muusika ja maitsekas interjöör tugevdavad kliendi sidet brändiga, teeb seda ka lõhn. Kirsiks tordil on professionaalne ja korrektse välimusega iluteenindaja.

Kogu selle “paketiga” muudad sa oma kliendi jaoks külastuse meeldejäävamaks ja meeldivamaks ning tõenäoliselt saab temast sinu püsiklient.

Sa oled see, millisena sa ennast teistele kuvad.

Puhtad korrektsed riided, värskelt pestud juuksed, korrektne maniküür ja hea lõhn on see, mis inimestele meeldib.

Aga mida sa mõtled siis, kui näed rasvaste juustega, plekiliste või katkiste riiete ja suitsu järele haisevat inimest? Mis emotsiooni või meeleolu see sinus tekitab?

Ma jään tihti kaubanduskeskuses silmadega otsima inimest, kes just möödus kui ma tundsin enda jaoks väga meeldivat lõhna. Tahaks ju näha, missugune see inimene välja näeb – tõenäoliselt hoolitseb ta väga ka enda välimuse eest ja see meeldiv kogemus tekitab meeldiva emotsiooni ja tunde.

Vastupidiselt reageerin, kui tunnen ebameeldivat haisu… tekib koheselt mitte nii meeli ülendav tunne ja tahaks selle paha haisu eest plehku panna tagasi vaatamata.

Enamus inimesi kasutab iseenda lõhnastamiseks parfüümi ilmselt seetõttu, et luua eelkõige iseendale hea meeleolu, kuid nagu ma mainisin loob see parfüüm sinust kuvandi ka inimesele, kes seda lõhna sinu juures tunneb.

Hea meeleolu loomiseks pead sa tundma meeldivat mitte ebameeldivat parfüümi! Hästi lõhnastatult ja enese eest hoolitsetult tunned ennast ka enesekindlamana ja enesekindel naine on kõige ilusam naine 😊

Millega sinu salong eristub konkurentidest?

Kas sa soovid, et klient tuleks tavalisse ilusalongi, kus on neli valget seina, tänavalt kostuv automüra, kõrvalt kontorist kostuv jutuvada ja kemikaalide hais?

… või hoopis võtad sa kliendi vastu oma armsas maitsekalt sisustatud oaasis, kus uksel tervitab meeldiv aroom (näiteks ruumilõhnastaja näol), põlevad küünlad, puhas töökeskkond, proffesionaalses rõivastuses iluteenindaja ja salongis mängib mahe muusika ning seinal ripuvad näiteks positiivsed sõnumid?

Kas eelistad aroomiteraapilist massaazi lõõgastava muusika saatel puhtas salongis, kus põlevad küünlad ja teenindajal on seljas kena nö. vormirõivastus või tolmurullide ja tänavamüraga salongis, kus teenindaja kannab lohvakat väljaveninud kampsunit? Mis sellest, et viimases võib-olla massaaz isegi veidi parem…tegelikult on meeleolu see, mis loeb!

meeleolu, see mis loeb

Pane oma klienti tundma, et ta on eriline, sest ta ju ongi seda

… kohtle teda erilisena pakkudes lisaks oma teenusele selliseid pisiasju, mis päriselt loevad, mis jäävad meelde ja tekitavad meeldiva meeleolu. Ruumilõhnastaja on kindlasti üheks oluliseks komponendiks selle juures.

Näiteks paku teenuse juurde väike kätemassaaz luksusliku aroomiga kätekreemiga või kasuta iga kliendi jaoks tema nimelisi maniküürivahendeid, mis on pakendatud nimelisse kotikesse või armas käsitööküpsis kohvi kõrval, põlevad küünlad, meeleolumuusika… paku see väike nö. miski, mida klient saab sinu oaasist rohkem, kui teistest salongidest lisaks sinu kvaliteetsele teenusele ja usu mind see püsiklient on nõus ka veidi rohkem teenuse ja meeldiva meeleolu eest tasuma 😊

Ja mis saab veel toredam oma töö juures olla, kui sul on positiivsed kliendid?

põlevad küünlad

Naili valikusse olen praegu valinud 2 eriti luksusliku aroomiga ruumilõhnastajat Infinity Flow ja Majesty. Need lõhnad tekitasid minus koheselt selle VAUUU efekti ja seetõttu soovin seda meeleolu sinuga jagada.

Muide, need ruumilõhnastajad on valmistatud õli baasil, mistõttu nad kestavad oluliselt kauem, kui alkoholibaasil valmistatud ruumilõhnastajad.

Pakun sulle võimaluse kõigepealt soetada omale 5ml tester SIIT, et saaksid ise veenduda, kui fantastilised lõhnad need on.

Ära unusta!! Iga päev,  kui sa oma oaasi lähed võtab sindki vastu see meeldiv ja luksuslik lõhn, mis loob koheselt sulle algavaks päevaks suurepärase meeleolu, sest ka sina oled eriline 🙂

Kui sulle meeldis see postitus, siis jaga seda nende inimestega kellele see võiks meeldida.

PS. Kõik pildid on pärit veebist ja on kasutatud illustratiivsel eesmärgil.